Wednesday 9 January 2013

Worried The Future

Yesterday i meet my lecturer and told her that i will continue study with take the degree. Of course la saya nak masuk University dan bukannya college LAGI SEKALI. erghh. okay calm down mira. I believe all this have hikmah..


Err saya tahu awak semua mesti tak paham apa yang saya bebelkan ni kan. Mengarut bukan bukan. Actually semalam jumpa lecturer saya then cakap la yang saya nak sambung degree. Then saya cakap kat dia lagi yang borang permohonan dah tutup. so sad. tak tahulah bila bukaknya.

Yang paling RISAU nya lecturer saya cakap course yang saya ambil ni still belum approve lagi by MQA sebab baru berapa bulan lepas buat test untuk kelulusan course.. THIS IS THE MAIN PROBLEM AND IT'S SERIOUS PROBLEM!!

Kalau nak tunggu approve mestilah lambatkan, ataupun belum tentu dia approve :( nak sambung degree pun tak dapat. Habis la future saya :'( kerja pun belum tentu dapat base on kita punya course ni.. nak kerja apa? kerani? biasanya mereka yang lepasan SPM je kerja kerani ni. Terasa sia sia pula study dekat THAT college. erghh -.-

Adik adik yang nak sambung diploma tu.. tolong laa tolong laa jangan continue study dekat full college. Diaorang hanya makan duit kita je. Tapi sijil kita... hmm this is so embarassing me. Takde kualiti pun study kat tempat mahal mahal. Lagipun facility dekat college tak bagus macam yang dekat U tu. Seriously banyak problem and ketidakpuasan hati bila belajar dekat situ. CRY NOW!! T_T. (tiada gunanya)


No comments:

Post a Comment